Zwroty i wymiana w Strong Point

Kupione u nas, nieużywane towary zwrócisz bez problemu. Masz na to 14 dni. Zwrotu towaru możesz dokonać na dwa sposoby: 

(Wymiana polega na zwrocie produktu wg. opisanej procedury i osobnym, samodzielnym złożeniu nowego zamówienia)

 

1)  Zwracając towar na własną rękę, dowolnym środkiem transportu. 

2) Korzystając z naszego systemu zwrotów zintegrowanego z Inpost (opcja dostępna dla klientów zarejestrowanych przed dokonaniem zakupu). 

 

W każdym z obu przypadków zwrócimy Ci nie tylko wartość towaru ale także koszt przesyłki towaru w Twoją stronę (równowartość najtańszej opcji wysyłki, dostępnej w dniu kiedy było realizowane Twoje zamówienie przeliczona proporcjonalnie na ilość zwracanych produktów)*. Kosztem, który będziesz musiała ponieść, będzie natomiast koszt odesłania towaru do nas. W przypadku korzystania z naszego systemu zwrotów zintegrowanego z Inpost wynosi on jedynie 9 zł**, potrącane przy wypłacie zwrotu. 

 

Pamiętaj, że zwracane towary powinny:

- zawsze być odesłane na adres naszego magazynu (nie przyjmujemy zwrotów dostarczanych osobiście oraz nie odbieramy paczek z paczkomatów i innych punktów odbioru, nie odbieramy również paczek nadanych za pobraniem) 

- być w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu

 

ad 1) Aby skorzystać z opcji odesłania towaru na własną rękę, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go wraz z towarem na adres: 

 

Completio - Strong Point

ul. Jędrzejowska 47

93-636 Łódź 

 

Formularz w formacie "docx" można pobrać TUTAJ. 

Formularz w formacie "pdf" można pobrać TUTAJ. 

 

 

ad 2) Aby skorzystać z naszych tanich zwrotów zintegrowanych z Inpost, postępują zgodnie z instrukcją pokazaną poniżej: 

 

Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej poprzez nadanie jej w paczkomacie Inpost. 

Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dowolnym paczkomacie Inpost.

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:

  • Łatwo

    Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie formularz, który musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

  • Szybko i bezproblemowo

    Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

  • Wygodnie

    Dokument zwrotu wraz z numerem nadania na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym paczkomacie Inpost.

  • Tanio

    Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9 zł przy czym nie musisz jej płacić na miejscu - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

  • Bezpiecznie

    Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000zł.

Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Inpost kupujesz bez stresu i obaw!

1. Wygeneruj dokumenty zwrotu i je wydrukuj.
2. Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej. Na kartonie umieść 10-cyfrowy kod zwrotu. Nadaj paczkę w paczkomacie Inpost.
3. Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni* od otrzymania przez nas zwrotu.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.

  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.

  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z 10-cyfrowym kodem zwrotu, następnie wydrukuj dokument i go podpisz.

  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do opakowania przeznaczonego do wysyłki i dobrze je zaklej. Możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałaś zamówione towary. Na opakowaniu umieść czytelny, 10-cyfrowy kod zwrotu. Udaj się do dowolnego paczkomatu Inpost, gdzie nadasz paczkę wprowadzając 10-cyfrowy kod zwrotu. Pamiętaj, aby paczka nie przekraczała maksymalnego rozmiaru dla Paczkomatu czyli 41 x 38 x 64 cm.

  • Po otrzymaniu zwrotu i pozytywnym rozpatrzeniu, przelejemy kwotę zwrotu na Twoje konto w ciągu 14 dni roboczych.
    Jeśli płaciłeś/łaś za pośrednictwem PayU, Blik, PayPal - środki zostaną automatycznie przelane na konto, z którego zostało opłacone zamówienie.
    Dla płatności przy odbiorze, środki zostaną zwrócone na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.                    

*   Kwota zwracana za transport do Państwa jest zwracana proporcjonalnie do ilości zwracanych produktów np. Jeżeli zwracają Państwo jeden z dwóch zamówionych produktów to zostanie Państwu zwrócona połowa kwoty najtańszej opcji wysyłki do Państwa. Kiedy obowiązuje promocja wysyłki za 0 zł, a klient wybierze płatną formę dostawy to zwrot kosztów wysyłki nie nastąpi.
** Nie obowiązuje przy wysyłkach zagranicznych
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel