Reklamacje

1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oraz ustawą w Kodeksie cywilnym, klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej towaru posiadającego wady lub defekty nieujawnione w trakcie sprzedaży w okresie 2-letniej rękojmi.

2) Klient zobowiązany jest prawidłowo wypełnić FORMULARZ REKLAMACYJNY oraz dołączyć go do paczki z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu (paragonem, potwierdzeniem sprzedaży, fakturą VAT, mailowym potwierdzeniem realizacji zamówienia , potwierdzeniem przelewu lub innym dowodem uiszczenia płatności).

Formularz reklamacyjny w formacie "docx" można pobrać TUTAJ.

Formularz reklamacyjny w formacie "pdf" można pobrać TUTAJ.   

3) Reklamowany towar powinien być dostarczony w opakowaniu fabrycznym lub innym opakowaniu zastępczym, zapewniającym jego zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.

4) Prosimy o umieszczenie na przesyłce w widocznym miejscu napisu “REKLAMACJA”.

5) Paczkę należy wysłać na nasz adres:

STRONG AND FIT

ul. 3 Maja 9a

81-729 Sopot

6) Klienci zagraniczni w pierwszej kolejności proszeni są o mailowy kontakt z firmą, pod adresem reklamacje@strongpoint.pl

7) W terminie do 14 dni od przyjęcia przesyłki do magazynu, klient zostanie poinformowany o podjętej decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

8) Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym i nie ma możliwości osobistego dostarczenia reklamacji.

9) Nie odbieramy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel