Reklamacje
1) Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oraz ustawą w Kodeksie cywilnym, klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej towaru posiadającego wady lub defekty nieujawnione w trakcie sprzedaży w okresie 2-letniej rękojmi.
2) Klient zobowiązany jest prawidłowo wypełnić FORMULARZ REKLAMACYJNY oraz dołączyć go do paczki z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu (paragonem, potwierdzeniem sprzedaży, fakturą VAT, mailowym potwierdzeniem realizacji zamówienia , potwierdzeniem przelewu lub innym dowodem uiszczenia płatności).
Formularz reklamacyjny w formacie "docx" można pobrać TUTAJ.
Formularz reklamacyjny w formacie "pdf" można pobrać TUTAJ.
3) Reklamowany towar powinien być dostarczony w opakowaniu fabrycznym lub innym opakowaniu zastępczym, zapewniającym jego zabezpieczenie przed uszkodzeniami mechanicznymi w czasie transportu.
4) Prosimy o umieszczenie na przesyłce w widocznym miejscu napisu “REKLAMACJA”.
5) Paczkę należy wysłać na nasz adres:
Strong Point – Completio (Zwroty-Rampa T4)
ul. Jędrzejowska 47
93-636 Łódź
6) Klienci zagraniczni w pierwszej kolejności proszeni są o mailowy kontakt z firmą, pod adresem reklamacje@strongpoint.pl
7) W terminie do 14 dni od przyjęcia przesyłki do magazynu, klient zostanie poinformowany o podjętej decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.
8) Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym i nie ma możliwości osobistego dostarczenia reklamacji.
9) Nie odbieramy paczek wysyłanych do nas za pobraniem.